17 marca 2011 podczas uroczystości organizowanej przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF) w Hotelu InterContinental w Warszawie, firma Imperial Tobacco Polska otrzymała Certyfikat Top Employers Polska 2011. Czytaj więcej »
17 marca 2011 podczas uroczystości organizowanej przez Instytut Corporate Research Foundation (CRF) w Hotelu InterContinental w Warszawie, firma Imperial Tobacco Polska otrzymała Certyfikat Top Employers Polska 2011. Czytaj więcej »
Kobiety wybierają sklepy specjalistyczne na zakupy kosmetyków, podczas gdy mężczyźni kupują tego typu produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych - to niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata... Czytaj więcej »
Tysiące zaangażowanych, kilkadziesiąt tysięcy zaufanych partnerów, miliony wiernych klientów, niezliczone sukcesy oraz kolejne wyzwania. Grupa Kapitałowa Specjał obchodzi swoje 20. urodziny. Z tej okazji w dniu 16 marca br. w Filharmonii Podkarpackiej im. Artura Malawskiego w Rzeszowie odbyła się uroczysta gala poświęcona obchodom jubileuszu XX-lecia Grupy Kapitałowej... Czytaj więcej »
Działająca na rynku bakalii spółka HELIO S.A. opublikowała raport za rekordowe w swojej działalności półrocze. Spółka zwiększyła w tym czasie swoją sprzedaż, utrzymując pozycję wolumenowego lidera w swojej branży, a także poczyniła istotne starania gwarantujące skokowy wzrost sprzedaży i generowanych zysków w przyszłych okresach. Czytaj więcej »
W ponad 53-tysięcznej Czeladzi w woj. śląskim powstał kolejny sklep sieci Netto. Już od czwartku, 17 marca, od godz. 8.00 mieszkańcy będą mogli zrobić w nim zakupy. Z okazji otwarcia sieć przygotowała wiele atrakcji! Czytaj więcej »
Carlo Rossi przygotowała specjalną niespodziankę na Dzień Kobiet. Tego dnia tysiące kobiet w największych miastach Polski otrzymało prezent z okazji swojego święta - przepiękne, czerwone róże. Ogólnopolska akcja promocyjna przeprowadzona w wybranych hipermarketach i hurtowniach cash & carry odniosła duży sukces ciesząc się olbrzymim zainteresowaniem... Czytaj więcej »
Sklep Bomi w Centrum Handlowym Klif w Warszawie, jako pierwsze delikatesy w Polsce zwiększyły komfort i sposób dokonywania zakupów swoich klientów, poprzez wprowadzenie nowoczesnych kas samoobsługowych. Czytaj więcej »
Każda kobieta jest jak kwiat, któremu należy pomóc zakwitnąć. Wszystkim paniom może w tym pomóc Rozwojowy Festiwal dla Kobiet PROGRESSteron, który tej wiosny startuje już po raz 22! Dla uczestniczek festiwalu przygotowano ponad 700 wykładów i warsztatów w 13 miastach w Polsce. Niektóre z nich wymagają mocnego zaangażowania i dużej dawki... Czytaj więcej »
Janusz Diemko, Prezes Zarządu First Data Polska, właściciela marki POLCARD, lidera w dziedzinie handlu elektronicznego i przetwarzania płatności, został wyróżniony Nagrodą za Doskonałą Obsługę Polskich Klientów. Tym samym korporacja First Data doceniła ogromny wkład i pracę, jaką włożył, aby zapewnić jak najwyższy poziom usług świadczonych dla... Czytaj więcej »
Prezes Urzędu Dozoru Technicznego, podczas uroczystej gali 100- lecia działalności tej instytucji, odbywającej się w marcu b.r , docenił „wieloletnią dobrą współpracę oraz czynny udział w procesie doskonalenia polskiego systemu bezpieczeństwa technicznego", szczególnie podkreślił zasługi Mlekovity w propagowaniu idei... Czytaj więcej »
Globalne firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną wychodzą z kryzysu gospodarczego. Średnia zysków netto 250 największych na świecie detalistów wzrosła z 2,4 procenta w roku 2008 do 3,1 procenta w okresie od czerwca 2009 r. do czerwca 2010 roku. Czytaj więcej »
W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji znanej firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza konserwowa, fasola biała konserwowa i fasola czerwona konserwowa. Ponadto do asortymentu wprowadzone zostały musztarda sarepska i musztarda delikatesowa, wyprodukowane przez firmę Bona. Czytaj więcej »
Jeden z największych sklepów ogólnopolskiej sieci Groszek powstaje w Galerii Szubryt w Nowym Sączu. Powierzchnia placówki wyniesie ponad 600 mkw. Dodatkowo, sądecki supermarket otrzymał certyfikat Złotego Groszka, przyznawany sklepom zachowującym najwyższe standardy sieci. Czytaj więcej »
Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, powiększy się o prawie 11 000 metrów kwadratowych. Dzięki rozbudowie, która rozpocznie się w drugiej połowie marca centrum wzbogaci się o dwupoziomowy sklep z odzieżą i akcesoriami oraz ofertę marketu budowlanego Castorama. Całkowity koszt inwestycji jest szacowany na 45 milionów złotych. Czytaj więcej »
Tegoroczna edycja międzynarodowego konkursu World Spirits Award należała do Stock Prestige. Organizatorzy ogłosili wódkę z Polski trunkiem roku! Czytaj więcej »
Sieć handlowa Netto wspiera prospołeczną akcję „Medi-Bus". Akcja polega na bezpłatnych badaniach słuchu i jest skierowana głównie do osób po 50. roku życia. Najbliższa odbędzie się w poniedziałek, przy sklepie Netto w Knurowie w woj. śląskim. Czytaj więcej »
Everyone's Irish on St. Patrick's Day czyli w Dniu św. Patryka każdy jest Irlandczykiem. To jedno z najczęściej wymawianych zdań w dniu 17 marca i nie ma w nim żadnej przesady! Dzień św. Patryka to najweselsze i jedno z najchętniej obchodzonych świąt na całym świecie. Czytaj więcej »
Ogólnopolska sieć handlu hurtowego Selgros Cash&Carry otworzyła w dniu dzisiejszym drugą halę we Wrocławiu. Inwestycja, która kosztowała 80 mln zł, jest zlokalizowana we Wrocławiu przy ulicy Krakowskiej. Nowa hala jest czternastą z dwudziestu zaplanowanych hurtowni Selgros w Polsce.
Czytaj więcej »
Nestlé Polska rozpoczęło 21 lutego 2011 roku zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy NESCAFÉ Classic pod hasłem „NESCAFÉ Classic na dzień dobry!". W ramach zaplanowanych działań o poranku można spotkać przedstawicieli marki częstujących przechodniów aromatyczną kawą NESCAFÉ Classic, dotrzeć do biura specjalnym... Czytaj więcej »
Ma ponad 5 tys. mkw. powierzchni, panuje w niej nieustannie temperatura -25 st. Celsjusza, a do tego naszpikowana jest technologią, dotąd niespotykaną w Polsce. Mowa o mroźni firmy ANITA, producenta lodów i mrożonych wyrobów mącznych. Obiekt, będący jednym z największych tego typu w Polsce właśnie został oddany do użytku. Czytaj więcej »
Sieć sklepów Chata Polska otrzymała certyfikat „Najwyższa Jakość" w kategorii usługa. Centrum Promocji Jakości, organizator programu certyfikacyjnego, przyznało wyróżnienie za koncept Nowa Chata Polska. Czytaj więcej »
Sensacją zakończył się wielki finał międzynarodowego konkursu barmańskiego w stylu flair, Warsaw Flair Challenge 2011, podczas którego Polak ustanowił nowy Światowy Rekord Guinnessa w podbijaniu butelki na przedramieniu. Czytaj więcej »
Z początkiem marca w największych internetowych serwisach rekrutacyjnych opublikowano ponad 16 tys. propozycji pracy w handlu. Najczęściej poszukiwani są przedstawiciele handlowi oraz sprzedawcy terenowi - ponad 35 proc. opublikowanych ofert pracy skierowanych jest do tej grupy zawodowej. Czytaj więcej »
W 50-tysięcznej Nysie, w woj. opolskim, zostanie otwarty pierwszy w tym roku sklep sieci Netto. Mnóstwo promocji, nowy konkurs z nagrodami i oczywiście najniższe ceny - to atrakcje, jakie czekają klientów nowego sklepu już 10 marca o godz. 8.00. Czytaj więcej »
Do Grupy Eurocash dołączył Ireneusz Ozga, który objął funkcję Prezesa Zarządu Eurocash Franczyza. Jego głównym celem będzie zapewnienie niezależnym sklepom detalicznym, które działają w ramach sieci franczyzowych prowadzonych przez Grupę Eurocash, warunków do dynamicznego rozwoju. Czytaj więcej »
4 marca bieżącego roku, odbędzie się wielki finał międzynarodowego konkursu barmańskiego - Warsaw Flair Challenge podczas którego zostanie podjęta próba bicia Światowego Rekordu Guinnessa. Już dzisiaj, o godz. 20.30 w klubie Capitol w Warszawie, 10 spośród najlepszych na świecie barmanów flairowych wyłonionych w drodze wcześniejszych... Czytaj więcej »
Zbliża się termin corocznych rozliczeń z fiskusem. Sieć Lidl rozpoczyna drugą edycję akcji „Mały Procent, Wielka Pomoc" zachęcającej konsumentów do przekazania 1% podatku dochodowego na konto jednej z czterech organizacji, które dotychczas były wspomagane przez sieć Lidl. Są to: Fundacja WOŚP, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii z Zabrza, Fundacja Dzieciom... Czytaj więcej »
15 listopada 2010 roku na krajowym rynku pojawiła się Żubrówka Biała. Pierwsze dane sprzedażowe pokazują, że było to najefektowniejsze wejście na rynek wódki w ostatniej dekadzie. Czytaj więcej »
W roku finansowym 2010 koncern Henkel zrealizował sprzedaż na poziomie 15,092 mld EUR, co oznaczało wzrost o 11,2% w stosunku do wyniku zanotowanego w poprzednim roku. Wzrost przychodów ze sprzedaży po wyeliminowaniu różnic kursowych wyniósł 6,4%. Czytaj więcej »
Sprzedaż polskiego oddziału firmy Henkel, światowego lidera marek i technologii, wyniosła w 2010 roku 1,67 mld złotych. Tym samym firma poprawiła swój wynik o 4,8 procent w stosunku do roku finansowego 2009 (przychody w wysokości 1,59 miliarda zł). W 2010 roku Henkel poczynił także kolejne inwestycje w swoich zakładach produkcyjnych na łączną kwotę 23 milionów... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Odpowiadając na rosnące zainteresowanie konsumentów napojami...
Marka granini prezentuje się w odświeżonej, nowoczesnej...
Oranżada Musssująca strzelająca o smaku gumy balonowej to...
Plusssz Up Forte Shot to nowa linia suplementów diety od...
Everyday to herbatniki przekładane delikatną pianką o smaku...
E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na...
Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...